Branding
Merken die werken
branding
Uitdagingen van onze opdrachtgevers
Een sterke reputatie bouw je niet van vandaag op morgen. Authenticiteit, legitimering en consistentie onderscheiden de ene onderneming van de andere; als zakenpartner of op de arbeidsmarkt. Sterken merken laten zien waar het bedrijf voor staat en geven vertrouwen.
- Sluit jouw merk naadloos aan bij je strategie?
- Hoe onderscheidend is jouw brand?
- Lukt het om wereldwijd een consistent merk te ontwikkelen?
- Maakt jouw employer brand je recruitment succesvoller?
Merken raken aan de essentie van een bedrijf en hebben een grote impact op het resultaat. We laten graag zien hoe het bouwen aan en revitaliseren van een merk in zijn werk gaat.
Samen bouwen aan een succesvolle strategie
Strategia ontwikkelde en implementeerde tal van succesvolle brandingstrategieën en -implementatietrajecten, zowel nationaal als voor wereldwijd werkende bedrijven. Wij bouwen en revitaliseren merken vanuit een strategische visie en weten vanuit onze operationele achtergrond hoe je deze programma’s succesvol realiseert.
Onderscheidend positioneren, een sterk merk bouwen en dat vervolgens (wereldwijd) implementeren: daarvoor hebben we inspirerende cases klaarliggen.
Merken versterken
Benieuwd hoe we corporate en employer brands ontwikkelen en versterken? Bekijk de cases.
Geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op.
signature branding cases

Koninklijke Nooteboom Groep
Strategische keuzes sturen rebranding
Hoe versterk je de unieke positie van Nooteboom als ‘customer centric’ producent in speciaal transport met een onderscheidende merkaanpak… lees verder

Losberger De Boer
‘Like your work’ employer brand campagne
A day at the office bij Losberger De Boer is altijd bijzonder. Hoe activeer je potentiële medewerkers om voor jouw bedrijf te kiezen … lees verder

Vanderlande
Wereldwijde rebranding van een topmerk
Hoe breng je een merk dat wereldwijd toonaangevend is in haar sector naar de volgende fase en borg je de waarden concernbreed … lees verder
activiteiten
Corporate branding
- Positionering
- Branding strategie
- Corporate identity programma’s
- Programma Management
Global re-branding
- Herpositioneren
- Merk revitaliseren
- (Wereldwijde) Huisstijl implementatie
- Project Management
Employer branding
- Recruitment strategie
- Candidate journey
- Employee Value Proposition
- Campaigning